.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم محسن رضایی صورت گرفت:
انتصاب یک ساروی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای کمیته شوراها و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دوره جدید منصوب شده اند.
انتصاب یک ساروی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش شمال نیوز، طی احکام صادر شده از سوی محسن رضایی، رضا تقی پور رییس کمیته ، میلاد امینی دبیر و آقایان دنیامالی،سالاری،اقبال شاکری،حکیمی پور،حجه الاسلام ناصحی ،وکیل پور،قدیمی و خانم راستگو به عنوان اعضای دوره جدید کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب و معرفی شده اند.
تدوین سیاستهای کلی نظام، نظارت راهبردی در سطوح قوانین،مقررات و مراحل اجرایی و ارزیابی راهبردی در حوزه شورا و مدیریت شهری از وظایف این کمیته است.
بر اساس این گزارش،میلاد امینی که اهل ساری از از نیروهای ارزشی و جوان می باشد با طی کردن مراحل ترقی ،توانست افتخاری دیگر برای مازندرانی ها و ساروی کسب نماید.
میلاد امینی دبیر کمیته شورا و مدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهل ساری و در حال دفاع از رساله دکتری شهرسازی رشته شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرسازی شهرداری تهران نیز می باشد.

از دیگر سوابق امینی می توان به دبیر کمیته اقتصاد شهری شورای اسلامی شهر تهران، مشاور شهرداری تهران و مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران،عضو هیات مدیره و مدیر پروژه مهندسین مشاور قرارگاه خاتم اشاره کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1395
اقای میلاد امینی کیاسری انتصاب به حق و شایسته جنا بعالی را به سمت دبیر کمیته شورا ومدیریت شهری مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک می گویم وحضور شما در عرصه ملی مایه فخر مباهات تست اسما عیل هادی نژ اد کیاسری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.